< Till bloggens startsida

du har fått mig att falla tillbaka

Idag har det varit studiedag, otroligt skönt att vakna utan någon väckaklocka, jag var på riktigt bra humör när jag vaknade också, solen lyste in. Inte helt fel. Jag åkte iallfall ner på stan och träffade Ida med sara, vi kollade efter prao det gick väldigt dåligt. Efter det så åkte jag med min familj till thuns, fick med mig hem en stickad kofta och ett par byxor som alla andra har, jag var beroende av ett par svarta byxor och dom är riktigt snygga så dom fick det bli. Nu tänker jag visa er bilder på det jag köpt, roligt right?
orkar inte att jag står helt stört på alla bilder och kvalitén suger, orkade bara inte plocka upp sytemkameran utan körde med digital.
köptes inte idag, utan den tittade förbi min brevlåda igår, efterlängtad. Jackan jag kommer springa runt i under den kalla årstiden iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0