< Till bloggens startsida

I fake a smile so you won´t see

idag var det skola, sista dagen som matvärd, yes. Efter skolan var det var jag på en fotoföreläsning med Sara & min syster. Det var intressant, utom slutet då en gubbe typ stod och gjorde reklam på olika extra föremål till kamera och mobiler. När det var klart blev det en utekväll i Sävja, nicebice på det va. Smurf lär ju vara den bästa gunglek som finns! Imorgon ska jag leta efter prao, eller göra något annat vettigt. Funderar också på att följa johannas spår att blogga på 2 ställen, men jag får se hur det blir med det.
bild från början av sommaren, känns som igår fast det var cirkus 4 månader sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0