< Till bloggens startsida

I´m lost in your eyes...

Jag vet att jag har varit lite off dom senaste dagarna av olika andledningar. Men nu är jag tillbaka, idag ar jag varit på en 50 års fest. Jag ville gå på gottsunda grejen men jag följde med för att jag ville träffa kristin och sara. Det slutade med att bli en bra kväll, fast det blev lite långtråkigt på festen men vi gick då runt lite i stan, först till fyrishov sen vidare in till centrum och satt vid ån och på lite andra ställen. Mysigt iallfall, Uppsala är härligt, speciellt på kvällen. Enda nackdelaen var att jag fick galet ont i fötterna, dom mådde inte så bra av att gå i klackskor runt hela Uppsla..
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av one tre hill och sen sova.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0