< Till bloggens startsida

jag blir aldrig den samma som förut.

sharåå, jag vet jag bloggar som ett anus, men man har ju ett liv right? fast ärligt talat hade jag blogagt mer om det funkat från mobilen. Det är något blogg.se borde fixa, en blogg app. Då kan man ju för fan blogga från vartsomhelst. vore grymt bra ju!
hursomhelst träffade erika igår först, vi var ute och fotade lite. Sen kolla vi på one three hill avsnitt, bah msyte liksom. Efter det sov man hos karolina, sitter i hennes säng just nu med min data, japp jag är så nördig att jag tar med den hit. haha vi gör alltid så. ganska smart egentligen, då slipper man dela på en ju. fast liiiiiite osocialt blir det ju.
halv 4 ska man vara i kyrkan oxå, ledarmöte. woop woop. haha efter det blir det hem och sen dit igen till 7. då är det club q. gryymt kul juu!
slänger ut lite bilder men sen får det räcka för mig. vi hörs darlings.
COPYRIGHT

Kommentarer
Bernice

Grymt härliga bilder!

2011-09-19 @ 21:45:28
URL: http://bernicebauer.myshowroom.se
Hanna

Fina bilder! :)

2011-09-19 @ 22:10:30
URL: http://hhannallinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0