< Till bloggens startsida

someday we´re gonna find our way home

Skolan idag var faktiskt inte jobbig. även fast vi hade no prov, men jag kunde det, hade behövt mer tid bara, när vi skulle gå hade jag 2 frågor kvar, mvg frågor. PANIK. men jag skrev ner något snabbt och blev klar sist. Nu är det bara att hoppas på det bästa, resten av dagen var det chill. Typ matvärd, Konsverk på matten och blev uppbären (?) av klasskamrater. Inte en vanlig tråkig dag. Resten av min dag ska spenderas med att försöka banka in tyska språkets grammatik i min hjärna, lycka till. Insåg precis att jag har lyssnat 5 gånger på låtarna jag vill lyssna på nu, så fml...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0