< Till bloggens startsida

Stockholm i mitt hjärta

Dagen har varit otroligt bra. Lite tråkigt vid experiment-bordet, men annars var allt perfekt. Fick dock lite ont i halsen ett tag efter allt skrikande och skrattande i mörka rummet. Som sagt så var i Stockholm med klassen, naturhistoriska muséet där vi även va på cosmonva och sen något experiment bord. jag hade aldrig varit på cosmonava förut, för er som inte vet vad det är så är det en jätte stor biosalong med bioduk över nästan hela taket, det var iallfall hur coolt som helst! Kändes som att salongen rörde sig, fast... jag blev åksjuk.. haha!
Nät vi var klara med klassen stannade vi kvar i Stockholm och umgicks med Diego, allt slutade med matkrig på max, ja vi är normala och struntar i att vi fick minst 10 blickar eftersom vi lät så mycket.
Nu ska jag göra lite engelska och svenska.
bild från Bernices blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0