< Till bloggens startsida

we are lost out here

Söndag kväll och jag mår illa. Det är dock inte av att jag är magsjuk eller något sånt. Tänker bara på vad jag har ätiti idag, usch. Känner för att stoppa fingrarna i halsen eller något sånt. Tänk på så mycket onyttigheter du kan tänka på och dubbla det. Där har du min dag. Nog om det, just nu sitter jag och lyssnar på soundtracket till jag saknar dig, har i stort sätt blivit kär i allt med den filmen. Det är en fas jag går igenom varje gång efter jag sett en film som är grym. sån är jag. men, dagen har spenderats i kyrkan. Låter väldigt religöst, men det var ledarmöte och Q. Kul var det. Snart ska jag röra mig mot sängen, men har stört mycket energi. Skulle kunna springa ett maraton, typ.
bilden var med för ett tag sen, meen har ingen bättre, och jag skrattar fortfarande åt den. torrhumor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0