< Till bloggens startsida

Why do you have to do everything so complicated?

Cha Cha bloggen, eller något sånt där.
So provrt idag gick helt okej. Eller det gick bra men önskar det gick bättre, jag kräver alldelles för mycket av mig själv. Problem jag har. Förutom var det var skolan som vanligt, brandalarm och sånt. Efter skolan åkte jag till city gross med sara och felicia och sen vidare in till stan och sa hejdå till dom och mötte upp frida,lina och deras förföljare. Vi satt mest på donken och gjorde ingenting. Blev mobilrapead. Eller hur man säger....Senare på kvällen var jag med sara vi gick först runt och blev skrämda av några som gömde sig i en buske innan vi gick in och kollade på one tree hill, proppade även i oss tusentals kalorier också. inte bra.
hahahahha, bara för att bilden passar perfekt på mig & sara. DÖR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0