< Till bloggens startsida

You´re everything that I wanted

Idag var det ingen Idrott. Håltimme. Ja det var det, så jag plus några små människor gick hem till sara och kollade på film, mysigt. Efter skolan tog jag och sara på oss skorna och traskade iväg till kyrkan för att vara konirmationsledare, känns galet att det var ett helt år sen vi var dom som var nya och skulle bli konfirmerade. Nu är det 97:ornas tur. När jag kom hem så fick slog jag upp en bok om genetik och lite ekonomi. Och nu på något vis hamnade jag här, men ska nog förflytta mig till sängen.
Och snart blir jag galen, jag vill se jag saknar dig, jag har velat se den sen jag och Karolina var på kronjuvelerna. alltså typ hela sommaren och alla som sett den säger att den är bra så, jag börjar bli desperat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0