< Till bloggens startsida

you're golden waves are walking down this face

hej, har inget intressant alls att berätta men ett blogginlägg är bättre än inget. skola idarå som vanligt. skulle slutat 11 men fick stanna kvar till typ 10 över 12 för att jag är matvärd, fml? ja verkligen. äh det blev en rätt chill dag endå. Efter det drog jag, erika och bernica till moi och kolla på snabba cash, elr det var typ jag som kolla mest fast att jag halv sov. Efter det drog vi til ica för att köpa matsäck till friluftsdagen imorgon. skit tråkigt, tur att jag inte ska vara med då. Så förkyld så tar med mig en lapp istället.
Juste efter ica turen drog jag och erika direkt till kyrkan, vi är ju konfaledare. dom är typ 25 pers i gruppen men annars är det skit kul.
äh det får räcka för mig
vi hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0