< Till bloggens startsida

Aprövrumpa

Hola, sitter här i kyrkan i min fina lilla sovsäck och kan inte somna om. Jaha på det viset tänker ni? Ja på det viset är det. Vi hade ju övernattning här igår, det var jätte kul förutom att jag, erika och jon insåg vid 4 när vi var jätte trötta att vi inte hade nått elr nånstans att sova. Eftersom det gick bara att blåsa upp en av luft madrasserna nog att det gick att sova på den, för efter det sluta pumpen funka. Men det löste sig och jag har sovit vaddå två timmar inatt, från 5 till 7, känns ju roligt eftersom det är tänkt att jag ska till mina kusiner idag och leka med mina kusinbarn. Äh de löser sig, får försöka hålla mig vaken helt enkelt. Nothing more to mention. Eller jo föresten jon snarkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0