< Till bloggens startsida

Fashion against aids

Orkar inte starta datan så får bli ett litet inlägg från mobilen, om den till-låter att jag laddar uppbilder, vilket den inte brukar. Om dom inte är sparade nån annanstans ifrån elr redigerade i instagram. Hursomhelst jag o albin var ju hm:s vip grej igår. Haha det var kaos, men på ett elr annat vis fick jag med mig det jag vill hem iaf. Ett par shorts, en bikinitopp, ett halsband o en mascara. Sen fick vi varsin goodiebag oxå, elr snarare goodieplastpåse..
Och idag var jag o johanna på prova-på-dag på katte ju. Vi fick gå på två lektioner en religon med en trea o sen en psykologi med en etta. Ah det gick väl bra, det var as skämmigt dock. Haha vi hitta ju ingenstans elr nått. Albin o ida var oxå på prov dag idag så vi åkter ner på stan sen tillsammans. Kolla lite butiker, käka lite chili cheese, köpte en ramones tröja oså gick vi in på några second hand butiker. Japp det var trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0