< Till bloggens startsida

Life's a song, and you're to scared to sing along

Haha förlåt för det tidigare inläggen, blev lite ehm vad heter det sentimental typ. Känns så sorgligt att det allra sista avsnittet av One Tree Hill någonsin går nästa vecka. Så la ut några bilder från några favoritavsnitt.
Imorgon ska jag träffa albin och erika, Erika fyller 16 då så grattis i förskott hjärtat! Sen har albin planerat nån slags äggjakt, får se hur det blir ;)
Dag 36 - Några saker ni inte visste om mig
Dag 37 - Om jag skulle byta utseende med någon, så skulle jag byta med..
Dag 36 - Några saker ni kanske inte visste om mig
  • Jag tycker inte om att gå barfota
  • Jag är född i kiruna
  • Jag skjuter upp saker, hela tiden och exakt allt
  • Jag älskar att läsa böcker
  • Jag älskar keso och ostdipp
  • Jag fyller 16 i oktober
  • Jag är rädd för höjder
  • Jag kan inte sova om det är ljus i rummet, ens minsta lilla ljus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0