< Till bloggens startsida

mittwoch

Onsdag idag då, dagen då skolan har en bra början men sämsta ämnena efter lunch. Tur för mig att två av dom blev inställda så fick sluta klockan ett, inte helt fel. Drog ner på stan med Sara efter och vänta på henne när hon var hos tandläkaren, fick också födelsedags present av henne Tack Sara! Har fått av Albin idag också, tack Albin!

Väl hemma har jag inte gjort så mycket kastat bort min plugg tid igen, dåligt. Efter det här ska jag räkna matte. 
Johanna har också landat! Påtal o henne har jag också reserverat vårat biobiljetter tills fredag. Och antagningsstatistiken för preliminär antagninen till gymnasiet har också kommit ut, om man ska gå från vad som står där kom jag in på mitt första, och dom andra. Nu kommer bara tiden då jag måste bestämma om jag ska göra några omval eller inte. Tror jag är nöjd med första iallfall. Nej nu ska jag göra någon nytta, Cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0