< Till bloggens startsida

Starships are ment to fly

vi suger på att blogga, lalalalala. Får bli bättre till vecka.
Och jag vet inte hur många jag missat av den här blogg dags grejen så gör helt enkel alla resterande nu.
Dag 39 - Favoritserie
Dag 40 - En bild på mig utan smink
Dag 41 - Mina favoritbloggar
Dag 42 - Mina rädslor/fobier
Dag 43 - Min spotifylista
Dag 44 - Min favorit hår-produkt
Dag 45 - Det här hade jag på mig idag
Dag 46 - Något jag har svårt för
Dag 47 - Vad jag är för slags person
Dag 39 - Favoritserie
American horror story ( som går på elvan på söndagar just nu), The oc, One tree hill elr nått annat.
Dag 40 - En bild på mig utan smink
har ingen för stunden
Dag 41 - Mina favoritbloggar
pfff, åh jag har ju typ ingen favvo blogg heller. Läser inte så många regelbundet så att säga, uta bara om jag har tråkigt. men då är det mest mina vänners.
Dag 42 - Mina rädslor/fobier
Höjder
Dag 43 - Min spotifylista
Just nu;
You built your world of magic
Dag 44 - Min favorit hår-produkt
Använder typ inget, förutom lite torrschampoo ibland.
Dag 45 - Det här hade jag på mig idag
Trött imorse så fick bli jeans, t-shirt och kofta.
Dag 46 - Något jag har svårt för
Att prata med folk jag inte känner
Dag 47 - Vad jag är för slags person
Åh jag orkar inte tänka, vill ni verkligen veta fråga mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0