< Till bloggens startsida

the first cut is the deepest

Jag ursäktar min dåliga uppdatering, så nu var det sagt. Idag var det första dagen i skolan efter lovet, big surprise. Det gick iallfall ovanligt fort och när jag kom hem hade jag en plan om att vara fröken duktig och räkna matte, men det blev inte riktigt så. in hjärna stängde av sig och har istället inte gjort något vettigt, just nu sitter jag i myskläder och kollar på balklänningar, men hittar ingen bra. Jag vill helst inte ha en axelbandslös för dom bara åker ner och helst inte en vit, vita klänningar är ju iförsig jätte fint med känns som att halva världen ska ha vita klänningar, men det funkar i värsta fall. (brysköldpadda...). Försökte också på mig att läsa mina omdömen men var bara matte och no som var klart och dom såg bra ut iallfall. Nej nu ska jag kolla på big bang teorin och sen top model Sverige finaal.
Har bildbrist så ni får en halvdepp bild från weheartit istället.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0