< Till bloggens startsida

tiden tycks stå still

Idag är det söndag, kvalborg. haha, jag har aldrig fattat det där med kvalborg och lalalala man bah okej. Hur som helst så har jag inte gjort mycket idag, ingenting alls faktiskt. Skönt även fast jag önskar att jag räknat mer matte än jag faktiskt har. Får räkna genom hela boken på tisdag eftersom det är valborg imorgon, ska jag vara helt ärlig så är jag fett otaggad. Visst jag tror att det kommer bli kul har bra planer osv. men pallar inte.

Nu när jag ändå är på så bra humör (ironi) kan jag klaga lite till på alla facebook statusar/bilder, åååhh nej jag räddar inte en unge i afrika genom att gilla en bid på facebook. Och jag tror inte att någon jävla mördare får högre straff om jag gillar din bild på facebook. Seriööst döö. En bild som skulle föreställa ett svältande barn var för fan voldemort...man bah jamenokej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0