< Till bloggens startsida

Hur ska man älska nån som älskat nån förut?

Hej på er skitungar! Nu är jag hemma från Thailand. Eller, kom hem igår kväll. Det var underbart där iallafall! Har inte så mycket att berätta, vi badade, åt mat, gick runt på ön (Koh Lanta). Najs som fan. Varmt och härligt ååh. Har mer färg nu iallafall än någonsin!! Dock är väl den lite åt det röda hållet men dafuq. Jag är rödhårig, hello.

Iallafall, idag var jag i skolan som vanligt. Nice att träffa alla igen, känns som att jag varit borta i en evighet, inte bara två veckor men ja. Eftermiddagen var sämre dock och mina "planer" ställdes in, jag gick hem och tröstbakade cupcakes. Roligt. 

Har inte överfört några bilder från Thailand från kamerorna till datorn och det är på datorn jag bloggar så ni får inga bilder därifrån nu. 

Aja. Nu ska jag sova. Är pisstrött. Jetlag.

En ful bild från en bättre dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0