< Till bloggens startsida

världen förtjänar inte dig

Hejsan på dejsan.
Idag började jag med att åka till boländerna med Albin + mina föräldrar. Jag skulle visa min mamma en tröja på cubus men när jag kom dit var den borta, fml. Jag och Albin gick iallfall vidare till coop och sen ikea efter det. Jag fick åka vagn, wiiiee. När jag kom hem satte jag igång med dagens projekt, städning. Jag har städat hela mitt rum idag dammat och damsugit och allt. Vuxenpoäng till mig. Jag är egentligen inte helt klar, det jag har kvar är att byta lakan och bädda sängen.
Just nu lyssnar jag på kent och fixar i trixar med mappen bilder på min data. Har kopierat massa från saras data och sen ska jag göra en uppdatering på hårddisken så jag inte riskerar att förora alla mina bilder, hände förut...
Tror jag blir hemma hela kvällen också, är för lat för att gå utanför dörren+ vädret är fortfarande inte okej. Snöstorm ute eller så är det regn, hursomhelst.
Snälla sommar, kom lite snabbare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0