< Till bloggens startsida

what if?

ah sho hej, lugn dag idag oxå. Inga läxor eller så.
Slutade som Erika sa ett, åkte till tandläkaren, som tyckte jag skulle använda plast kulor till tung piercingen istället för metall, men det gör ju så ont. åh vad jobbigt. Vi gick sen en sväng på stan och köpte hennes födelsedagspresent oxå. En eye liner och en liquid eye liner, jepp.
Så kom man hem, kollade på lite pushing daisies och easy a.
Sen nu sitter man här, försökt skriva lite no och insett att man glömt franska boken i skolan. Och jag som egentligen skulle lämnat in dagens lektion idag. Fast det gick ju inte eftersom jag var hos tandläkaren dåra men. Äh får göra den imorgon på slöjden. Jag är ju nämligen klar med min väska, ska bara trycka på den. Och nu har jag faktiskt äntligen valt ut ett tryck jag inte tror jag kommer ångra mig med efter en dag.
Och som erika sa det där om preliminär intagningen, att dom släppt statistiken för årets, länk här.
Valde det här, vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0