< Till bloggens startsida

You are my star

Nu tänkte jag berätta om min intressanta dag! Vaknade gick upp, gick ner kände att jag hade så jävla ont i magen kändes som jag skulle svimma. Lyckligtvis gjorde jag inte det utan bara
tog 2 Alvedon och gick och la mig igen. Med andra ord var jag hemma från skolan idag och har kollat på tv och sovit stort sett hela dagen. Räknat matte också. Har inte mycket att berätta men kan säga att jag precis som Sara loggade in på Dexter igår, kom in på mitt första hands val.

Nu har jag lite ont i magen men det är nog bättre imorgon så jag kan gå till skolan och vara med på äventyren efter skolan, om en halvtimme ska jag kolla på revenge sen sova. Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0