< Till bloggens startsida

kommer ni ihåg när alla hade race marines som skor, inte converse?

hahaha döör vad dålig kvalité
1:an: Den är typ från sexan, haha fattar inte riktigt vad vi håller på med. Speciellt inte mina jävla host/skratt ljud.
2:an: Från 8an, på bilden. Haha billy som älskar basket säger i slutet oxå bah basket suger, sen bah nej men vad säger jag?
3:an: Har jag, karolina och erika tältat på min baksida oså vaknar vi på morgonen av att en igelkott som typ hostar. För att den äter nå slags blå kulor som man lägger i rabatten för blommorna. Och karolina lacka lite.
4:an: Vi var och badade i varvet för typ as längesen. kul att jag släpper på typ en gång.
5:an: Haha oxå jätte gammal video när vi ja jag vet inte riktigt vad vi gör. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0