< Till bloggens startsida

And i lost the moment again

Vi diskuterar en frågestund just nu, får se hur det gåår.
Lutar mot ett ja. Fast med osäkerhet.
haha tycker egentligen det är så tråkigt när man bloggar och bah ah idag gjrode jag det shalalalala. men på något vis har jag endå inget bättre för mig att blogga om. Men det känns endå såhär okej min vardag är inte speciellt intressant ens för mig varför skulle ni då tycka det?
haha men eftersom det inte finns något bättre, idaaaaaaag har jag inte gjort nått. Förutom skolan och kyrkan. dom kollade på jesus filmen igen och eftersom vi ledare redan sett den satt vi uppe och spelade spel istället. Spårade lite kanske. Vi körde lite galen panna, johanna hade tarzan. Hon visste att det var en teknad kille utan kläder och som bodde i en trädkoja, och att han hette något som liknade tarjan men kunde endå inte komma på det? Först när hon fick veta att han hade långt hår, då gick det.
humor där.
Random pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0