< Till bloggens startsida

Dag 12- hur många bloggar har du haft

Oj, jag har haft ganaksa många bloggar. Jag hade min första blogg när jag gick i femman, den hette sonmerika.blogg.se och hade typ... 3 läsare? haha. Sen tog jag bort den och startade inte en ny förens i 7an, då startade jag två en med frida som hette (heter) fridaocherikas.blogg.se, den finns kvar men utan uppdatering, den andra hette erikaalaarssons.blogg.se, den har jag tagit bort. När jag tog bort den inbillade jag mig att jag inte ville blogga längre men jo, tre dagar senare startade jag en ny som hette erikalarsson.devote.se, jag tröttnade sen på devote och startade en till, som hette erikalinnealarsson.blogg.se och den finns kvar, efter den började jag blogga på den här bloggen. Jag har också haft en annan blogg samtidigt som den här som hette erikalarsson.bloggplatsen.se det var nog alla. Så jag har haft 7 bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0