< Till bloggens startsida

Don't let me show you how weak you are.

Hej vänner!
Idag har jag varit med Jon, vi gjorde bland annat smoothies, gick en "lång" promenad och spelade.. Väldigt trevligt må jag säga, haha.

Nu ska jag duscha, sen ska jag kolla på Big Brother! Måste ju se hur det går för dom där i huset. Dock tyckte jag att många av dom verkade ganska tråkiga, men det kanske blir bättre! Btw så var det ju en gravid som gick in i huset, hon ska tydligen föda om cirka fyra veckor? Wtf? Haha vem är så dum? Kul att se iallafall, hur länge hon orkar vara där inne! Väldigt roligt för barnet också, "- Var är du född någonstans?" "-I BigBrother huset." Ba ooookej.

Jaja, ha en bra kväll så hörs vi senare eller imorgon!

Gammal bild på mig voila.

BTW! Jag och Jon testade cheeseburgerchipsen! Hm. Konstig smak. Tar nog cheeseburgarna och chipsen för sig.
image description

Kommentarer
Albin

Ooooohhhhh! Hur smakade chipsen? Lite pikant kanske? :v

2012-02-20 @ 22:32:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0