< Till bloggens startsida

Gör en ny igen

Dag 1 - En ny bild på mig + 5 fakta
Dag 2 - Mina intressen
Dag 3 - Det bästa jag vet
Dag 4 - Det värsta jag vet
Dag 5 - Min favoritfärg/favoritmönster
Dag 6 - En sak jag älskar från min garderob
Dag 7 - Min bästa vän
Dag 8 - I min väska
Dag 9 - Favoritband
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Det här är jag beroende utav
Dag 12 - Någon jag vill byta liv med för en dag & varför
Dag 13 - Det här får mig att må bra
Dag 14 - Det här får mig att må dåligt
Dag 15 - Min favoritmat
Dag 16 - En resa jag aldrig glömmer
Dag 17 - Någon jag alltid kan lita på
Dag 18 - Någon jag älskar
Dag 19 - Min favoritstad
Dag 20 - Favoritdricka
Dag 21 - Vad jag åt idag
Dag 22 - Något jag måste hinna med innan jag dör
Dag 23 - Mina favoritfilmer
Dag 24 - Saker jag stör mig på
Dag 25 - Något jag är bra på
Dag 26 - Favoritlåtar just nu
Dag 27 - Gamla bilder på mig
Dag 28 - Min favoritkonsert
Dag 29 - Min dröm-kamera utrustning
Dag 30 - Alla mina hårfärger
Dag 31 - Personer som inspirerar mig
Dag 32 - Min favoritsysselsättning
Dag 33 - Något jag inte klarar mig utan
Dag 34 - Mina favoritmärken
Dag 35 - Favoritmotto
Dag 36 - Några saker ni inte visste om mig
Dag 37 - Om jag skulle byta utseende med någon, så skulle jag byta med..
Dag 38 - Det här vill jag ha
Dag 39 - Favoritserie
Dag 40 - En bild på mig utan smink
Dag 41 - Mina favoritbloggar
Dag 42 - Mina rädslor/fobier
Dag 43 - Min spotifylista
Dag 44 - Min favorit hår-produkt
Dag 45 - Det här hade jag på mig idag
Dag 46 - Något jag har svårt för
Dag 47 - Vad jag är för slags person



Dag 1 - En ny bild på mig + 5 fakta

Har ju inga nya bilder på mig, får bli en gammal jag inte tror ni sett istället.
Sen fem fakta;
1. Jag är rädd att göra fel, att göra folk besvikna
2. Jag tycker inte om att vara barfota
3. Jag har färgat mitt hår så många gånger att jag knappt vet hur min riktiga hårfärg ser ut
4. Ost dipp är typ det bästa jag vet, kan äta det till typ vad som helst
5. När jag träffar nytt folk blir jag så sjukt blyg, helt tyst. Bara för att jag inte vill skämma ut mig.




Kommentarer
Eva

Superfint foto på dej raring

2012-02-26 @ 21:26:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0