< Till bloggens startsida

Han var hans vän, inte hennes.

Godmorgon, även fast jag varit vaken sen åtta typ. Har ont i magen och mår illa, orkar inte göra något. Har i princip inte ätit någonting heller. Aja.

Igår var jag med min fina familj i Stockholm, vi kollade på "Spamalot" på Oscarsteatern, weho, Johan Glans och Henrik Dorsin live! Sen åt vi middag på en restaurang som var lite spårad, kul upplevelse iallafall! Haha.

Kom på precis att jag missat typ... Ett flertal "daggrejer", funderar starkt på att ta alla som är kvar i ett inlägg..

Nu ska jag kolla på OTH eller nåt. Hasta la vista!

- Gammal bild men så mycket minnen bakom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0