< Till bloggens startsida

happy sunday

Tänkte göra alla dag grejer jag missat, tappat räkningen men tror det är 3.
Dag 23- en bild på dig du inte tagit själv

smickrande bild... men tagen av johanna i somras
Dag 24 - Det här vill du bli när du blir stor
Jag är stor. Nej men jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor, vet inte vad som räknas med stor, när blir man vuxen egentligen? Men jag vill väl ha ett bra jobb,familj och jag hoppas verkligen att jag har kvar mina vänner som jag har nu.
Dag 25 - Ditt favoritgodis
Dag 25 - Ditt favoritgodis
Favorit godis.... Tror det får bli nappar i alla former, sura,vanliga,cola nappar, looovee iiit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0