< Till bloggens startsida

hos Johanna

Jag kan svara på albins kommentar åt Johanna, nej albin dom var jätte äckliga! Det luktade cheeseburgare i påsen men smakade typ...spya.
Insåg att jag inte bloggade något igår, och gjorde bara daggrejen i söndags. Hursomhelst så var jag på gränby i söndags och ikea igår. Idag var jag först på stan med Sara och köpte ett linne för 29 kronor!!!! Värsta kapet liksom. När jag kom hem tog jag och Johanna en promenad sen landade vi här, imorgon vet jag inte vad jag ska göra är galet taggad på en hemma dag, kanske plugga lite o så. Får se, hur det blir men om cirkus 50 minuter ska vi kolla på big brother sen ska jag nog hem.
jo vi är söta, vi vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0