< Till bloggens startsida

I can't be no superman but for you i'll be superhuman

haha orkar inte förra inlägget erika gjorde. Ja jag trilla. Framför busshållplatsen oxå så alla råglodde ju, samt att bussen kom precis oxå. Lyckat. Halka mitt i leran. Några småbarn gick förbi oxå och dom asgarva. Asso inte lite heller, typ dog av garv. Tack det värmer.
Haha kul att det första jag tänker på när jag ser bilden är att mitt hår ser helt ojämnt ut, skyller på att det är för att jag har det uppsatt i tofs.
Måste plugga inför provet imorgon, så det är vad min kväll kommer bestå av.
Oså kommer karolina hit för att renskriva en text och låna skrivarn. Måst efixa lite grejs imorgon inför helgen oxå, får påminna mig själv. Åker ju på konfaläger i helgen. Har ledigt från lunch på fredag, ska vara i kyrkan klockan 13.00, kommer hem vid typ 4 på söndag. Kommer bli kul! vi ska till finnnåker, där vi hade vårat ena konfa läger när vi var konfirmander oxå. yesbox tyckte ni kunde veta det.
nej nu ska jag fortsätta med mitt. Men slänger in dagens grejsimojset innan det.
Dag 4 - Det värsta jag vet
Samma sak som igår, gör en liiten lista.
Sniglar, småkryp i allmänhet egentligen, torra händer, när man blir ledsen men kan inte gråta så man får värsta klumpen i halsen, att förlora någon man älskar, att skämma ut sig och ja listan kan fortsätta. Men vi stannar där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0