< Till bloggens startsida

I should've kissed you

åh jag vill inte plugga, jag vill verkligen inte. Fast jag måste, har en teknik uppgift som ska in, engelska läxa, ska ha läst typ 6 kapitel i pojken i randig pyjamas, franska prov, franska läxa, 3 matteläxor och kemi hem provet ska göras den här veckan. FML.
Okej jag får försöka plugga lite tills 8, då kör på vi på top model istället. Makeover time, haha det är typ bästa avsnitten, när dom gör om dom. Ärligt talat suger svenska top model oxå, så jävla wannabe. haha överdriver allt typ och låtsas vara som orginalet.
Alla hjärtans dag idag oxå ju. Inget speciellt med det enligt mig. Dom flesta som säger så är ju singlar och sitter forever alone. Och är helt avundsjuka på andra, men ärligt talat även om jag hade varit tillsammans med något hade det inte varit en så stor grej, inte för mig iaf.
Känner att jag börjar bli helt beroende av tumblr. Har typ inte lagt upp nån av mina egna bilder än dock, kanske borde det? funderar att testa på twitter oxå, så enkelt när man har allt i mobilen liksom.
hmm får fundera på det.
fet länk till min tumblr häääär, hade ett så mycket finare tema förut men det blev konstigt för då kunde man inte ladda upp collage eller texter och liknande.
gammal biiild, copyright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0