< Till bloggens startsida

If we could only have this life for one more day

lugn dag idag, bara städa och så för gästerna som kommer imorgon. Syrran fyllde ju år för nån vecka sen nu så dom kommer för att fira henne. Hela tjocka släkten. Nej bara från mammas sida faktiskt. Vi lär inte bli så många.
Skickade in min ansökan till gymnasiet nyss oxå, blev estetiska programet, särskild variant, foto med multikompetens på guc som första handsval.
Samhällsvetenskapsprogrammet, beteendevetenskap på katedral som andrahandsval och estetiska programmet, estetik och media/digitalt skapande/ljud-bild-tv-produktion på guc som tredjehandsval.
Haha kände att jag ville skriva ut heeeeela namnen. Vart ju lite långt och krångligt men jaja.
Jag ska oxå följa med johanna, erika och johannas madre till kent i sommar. Bokade min biljett efter dom och själv, men det var ok att jag går med dom endå så. Haha jag vet inte vad som hände med min hjärna när jag boka dock för på något vis fick jag för mig att konserten var på tisdag. Haha 28/2 men den är tydligen den 28/7. Åh hjärnmos.
jag lyckades ju boka i alla fall. För jag fick ju biljetterna.
Och eftersom jag inte bloggade "på riktigt" igår kan jag ju göra det nu, Alltså gratta min fina vän Karolina Karlsson. hon fyllde nämligen 15 igår. Så nu är vi lika gamla. Okej vi är det typ 8 månader av året, så det är väl egentligen ovanligare att vi inte är det. haha jag vet inte riktigt vad jag babblar på om nu. Men jag tänkte bara säga grattis på din dag (i efterskott nu då) och att du vet att jag älskar dig bästavän.
Jag tror jag typ valde ut dom allra fulaste bilderna bara för att det oftast är till dom de finaste minnena är relaterade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0