< Till bloggens startsida

Black and white

Hej jag är dålig på att blogga. Från datan iaf, nu för tiden blir typ allt från mobilen. Äh bättre än inget iaf.
Vi funderar på fårgestund. Det kan jag ju säga iaf. Om det blir något däremot det är en annan sak.
Kan ju berätta lite vad som hänt sen i fredags, ja då iaf var det skola. Gick hem och missade franska provet däremot. Mådde inte så bra. Senare den kvällen sov karolina här, riktigt kul. Kollade på American history x och pratade och så.
Sen igår då firade man kära lillayster. puss på dig. Hon fyllde 14 bast. Haha behövde räkna lite där. Börjar bli stor nu. Efter det var jag, erika och johanna ute en stund och fotade. Och senare på kvällen satt vi hemma hos johanna, kollade på en film och pratade och åt onyttigt. Trevligt. Nu försöker erika få med mig till kyrkan ikväll också. Får se hur det blir, jag är väldigt lat nämligen.
Gick upp typ halv 1 och sen dess har jag bara lökat, kollat två filmer. The day after tomorrow och dumbo. Fin blandning där.
Slänger in lite ny redigerade bilder från gårdagen.
Det är kul att typ alla förutom en av dom bilder jag tog på erika antigen är på hennes kamera eller suddiga.
puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0