< Till bloggens startsida

I'm gonna live my life

Dag 3 - Det bästa jag vet

Inte är det plugga iaf, något som jag tog en paus från nu för att skriva detta men ah.
Svårt att säga det allra bääääääästa jag vet, åh det är så mycket som är bäst ju. ok om jag rabblar några grejer istället? Eller vänta det är min blogg jag bestämmer, mohahaha. Men ostdipp, mina vänner, min familj, att resa, fotografering, tumblr, böcker, american horror story, the o.c, mina beats, luktljus. Okej det får räcka. Annars kommer jag fylla hela sidan med saker jag älskar. Eller frågan var ju det bästa jag vet. Men just nu är det jag tänkte på. Lär väl vara nått annat imorgon.
Time to hit the books again, komiskt att jag skrev på engelska och det är just till ett engelska prov jag pluggar till. h-a-h-a jag är så rolig. Genialiskt <------ Favorit ord. Och dock, det säger jag typ hela tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0