< Till bloggens startsida

jag skrev ditt namn i vattnet

Dag 26 - Din favorit resa

Min favorit resa får bli Polen 2010.
Dag 27 - Dina favorit skor
Dag 27 - Dina favorit skor
Jag vet inte vilka mina favorit skor är, det brukade vara mina röda converse men nu är dom trasiga dom har varit slitna länge men nu är dom helt trasiga, buuuhuuu.
Dag 28 - Din dag i detalj
Det här ska vara idag, men det enda jag gjort idag är att kollat på tv så jag skriver om igår.
Jag vaknade runt 10 gick ner och kollade på tv och fixade mig, cirkus 1 träffade jag Sara och vi gick till bussen och åkte ner på stan först gick vi till darkwell för att vi skulle byta Saras stav till mindre men hennes tunga var fortfarande tjock så hon skulle vänta en vecka till. Då gick vi istället in på cubus och där k.öpte jag linnet för 29 kronor, sen gick vi till weekday och sen till tandläkaren där väntade jag på Sara sen åkte vi hem.
Väl hemma gjorde jag lite eftermiddags lunch, sen gick jag ut på promenad med Johanna i typ en timme, sen gick vi hem till henne och kollade på bigbrother, satt vid datan och tog konstiga bilder och spelade in konstiga videos med webkameran. Sen kollade vi på mer bigbrother och sen klockan 23.00 (ish) följde Johanna med mig halvägs hem sen skildes vi åt och när jag kom hem läste jag klart pojken i randig pyjamas sen somnade jag runt 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0