< Till bloggens startsida

Just wanted u to know..

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESS!
Min älskade systemkamera verkar fungera igen..! Äntligen! Hoppas hoppas hoppas det inte bara är en tillfällighet!

Fattar ni hur glad jag är?! Ni får TILLOCHMED en bild på MIG, osminkad och snevriden! Waaaaaaaaaaaaaah! Som jag tog nyss!
Ey var glada... 

Btw! En sak jag har tänkt på... Det är många saker som ser bra ut på bild men som inte gör det i verkligheten. Som exempelvis jag utan smink och exempelvis mitt "riktiga" hår, dvs det krulliga. I verkligheten..? Whaaaaaaaaaaaaaattafaaaaaack, man ba mmmmmmmmmm. NOTTTTTTT

AJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GODNATT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0