< Till bloggens startsida

Luddigt inlägg.

Tja. Känner att jag vill gå ut i solen och lägga mig i gräset och.. dricka saft eller nåt. Då kommer problemet att det är kväll och solen har gått ner. Najs. Jag mår mycket bättre iallafall så imorgon ska jag till skolan. Ytterst kul. Märk ironin. Ska bli skönt att komma ut iallafall. Känns som att jag suttit inne i veckor för när jag tittade ut idag så var det vår. Eh, jag var ute igår morse. Men då var det fan vinter!

Idag har jag tittat på så sjukt mycket kläder på internet. Är så jävla shoppingsugen! Hatar att det blir så när man
1: Är sjuk och inte kan åka till stan. 2: När man måste spara pengar.

WHATTAFAKK!!!!!!!!!!!! GAAAAAAAAAAAAH!!!! Måste ju köpa en vårjacka också.. HERREGUD!!!! Vet precis hur jag vill att den ska vara, men where the fuck kan man hitta den? 

Är så jävla arg men ändå så.. lycklig. Och lite ledsen på samma gång. Så är det med ostabila människor. Såna som jag. Ryck upp dig nu Johanna. Ryck upp dig och ta tag i ditt liv. Börja med pluggningen till engelskaprovet du ska ha imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0