< Till bloggens startsida

only you

fett kool jag är snubben. fööörsta inlägget idag, och det kommer vid halv 11. På kvällen då, för er som inte förstod det.
Ganska lugn dag endå, skolan var bra endå. Vi började kolla på schindlers list på so:n. Har redan sett den en gång tidigare dock. Haha jag var den enda. Imorgon när vi fortsätter får vi ta med oss godis oxå, så jag albin och erika tog oss ner till ica och köpte lite naturgodis, mumma.
Hade ett möte med syv idag oxå, haha snackade typ bara om sånt jag redan vet. Har ju redan bestämt mig vad jag ska välja, börjar tvivla på första handsvalet dock. Kan inte bestämma mig helt. Fast känner att jag måste skicka in det nästa vecka, annars kommer jag bara glömma det.
Blir iaf fotografisk bild på guc eller beteendevetenskap på katte.
Svårt val.
Får typ ångest över att det bestämmer typ hela din framtid oxå.
Juste fick ju hem min balklänning för nån vecka sen nu, kanske sagt det? har fortfarande inte besämt mig om jag ska behålla den, älskar modellen men det är nå blommor på den jag inte gillar. Kan försöka ta en bild och lägga ut senare.
Medans får ni nöja er med dessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0