< Till bloggens startsida

Sara

Vem var idioten so än sa att det går jätte bra att äta pigelin när tunga. Är svullen. För det går ju inte bra. Piercingen bara åker åt alla håll och gör ont. Inte kul.
Andra nationella provet imorgon oxå, känns kul att alla kommer sitta där med typ godis och jag bah hej jag har vatten med mig. Kuuul.
Inget intressant som händer nu så har inget intressant att berätta


Dag 26 - Din favorit resa

En resa jag gjort eller en resa jag vill göra? Kan inte välja en av som jag gjort alla har varit fantastiska, fast kanske att det står mellan USA och Polen. Om det är en resa jag vill göra skulle jag mer än alt vilja åka till Maldiverna, Åååh värsta paradiset. Fast England vore oxå rätt najs.

Dag 27 - Dina favorit skor

Mina Favvo skor är antingen mina vita converse, däremot inte så vita längre eller mina svarta högklackade kängor.

Dag 28 - Din dag i detalj

Okej,
Gick upp 06.45 gjorde mig klar och lyssnade på radio (är med i en tävling)
Sen vid 08.15 kom Albin och Erika, dö gick vi till skolan.
Skolan började 08.30 då satt vi bara och förberedde oss inför nationella i svenska som började 9.00. Så satt med det till 10.20, då hade man rast till 10.45 sen no till lunchen klockan 11.25
Och efter en rast no igen 12.05 till 13.25 och 13.40 till 14.50 matte. Fick gå tidigare eftersom jag och Karolina skulle åka buss ner till stan. Så det gjorde vi, mötte pappa vid darkwell vid 20 över och gick in. Efter kanske 15 min kom vi ut därifrån och jag hade fått min Tungpiercing, har en video jag kan lägga upp sen. Efter det kom jag hem tagit det lugnt, provat nya kläder jag fått hem från asos. Däribland bal klänningen. Får se om jag behåller den. Så har jag pluggat franska.
Värsta långa, detaljerat.

Dag 29 - Den nyaste bilden på dig själv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0