< Till bloggens startsida

själen den blev såld

Hej folket! Jag har haft en brs fredag, skolan var lugnt o så, fick tillbaka våra so prov igår men kommentar till provet idag, är mer än nöjd gick riktigt bra! Hursomhelst efter skolan gick jag hem och redigerade bilder,fixade med min tumblr som jag för övrigt fattar noll på. Och sen bar det iväg mot pulka backen för hur spenderar man annars sina fredagar som 15 åring? Det var iallfall väldigt kul,  vissa av oss växer aldrig upp helt enkelt.
Den tid som är kvar av denna fredag ska jag spendera med min syster.
Jag har förövrigt blivit helt galen i gammeldagsa saker! Det är as coolt! Så alla bilder jag redigerade idag blev svartvita, och dom är från polenresan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0