< Till bloggens startsida

something tells me you have what it takes to save me

hejsan på ersan. okej dålig start vi börjar om. tjaba. haha ännu värre nästan men endå.
BLoggningen från min sida har ju typ knappt existerat sen i söndags. Sorry för det. Försöker hinna ikapp med skolan liksom. Ikväll blir det plugg inför so provet imorn o en franska läxa. Sen lite oth och dubbelliv oxå.
Var ju på gavin degraw igår oxå med erika. sheet vad grym han var. Fick därmot inte ta med systemkameran in så den blev kvar i väskan. Fota o filma lite med mobilen däremot. Fast kvaliten suger ju men ska till helgen försöka få ihop en video. Fast min mobil dog mitt under I don't want to be så den videon försvann. Får fixa erikas video.
Tog några bilder utanför iaf, dom kommer här under.
Imorgon åker jag till ida oxå efter skolan, orka att bussresan tar typ en timme trots att om man åker bil ligger sunnersta typ en kvart från sävja. Dumma buss-system.
slänger in dom andra dagens som jag missat oxå. Förutom dag 20 En bild på kläderna du har på dig just nu, lägger upp den imorgon.

Dag 21 - 5 saker du gör varje dag
1. Vaknar
2. Kollar mobilen
3. Borstar tänderna
4. Lyssnar på nån slags musik
5. Somnar
Dag 22 - En låt som gör dig glad
Gammal men man blir glad
Justice – D.A.N.C.E. - Radio Edit
Dag 23 - En bild på dig som du inte har tagit själv
Dag 24 - Det här vill du bli när du blir stor
Fotograf vore rätt najs, och resa jorden runt för att bara fota saker. Ah lätt det skulle jag vilja. Två av mina favoritsaker kombinerade, resa och en kamera.
Så några bilder från kön utanför annexet. Dåliga och tråkiga däremot
Dag 20 - En bild på kläderna du har på dig just nu
Dag 21 - 5 saker du gör varje dag
Dag 22 - En låt som gör dig glad
Dag 23 - En bild på dig som du inte har tagit själv
Dag 24 - Det här vill du bli när du blir stor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0