< Till bloggens startsida

Sportlovet

I torsdags åkte vi till Sälen. Prick klockan tio satt jag i bilen och bokade biljetter till Kent i sommar från telen, sen hade dock jag och mamma mission att hämta ut dem men det gick ju bra som ni såg tidigare! Måste bara tacka och hissa min mamma för att hon gillar samma musik som mig! Var glad som ett litet barn när jag hade biljetterna i handen och är det fortfarande med tanken på att de är hemma. Åh!
I fredags åkte jag skidor hela dagen, herre vad jag saknat det. Åkte ju inte förra året och i år blev det ju bara halv vecka men det var fortfarande nåt! Lördagen såg likadan ut och när vi inte var i backen chillade jag med mina homies (..) hemma i stugan.
Söndag åkte vi hem.

Nu är jag i skolan, vi har idrott men jag är inte med för jag känner mig inte helt frisk. Hej förkylning.

Efter el skol ska jag hem till Saruman och sen ska vi vidare till el kyrka. Kool.

Nu ska jag låtsas läsa boken jag har med mig så min kära idrottslärare inte blir sur på mig. Ciaooooooooo

/J om inte kategorierna pippar.


Fett snygg 👇


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0