< Till bloggens startsida

svavelsyra,saltsyra ammoniak och andra kemikalier.

Hejsan på dejsan! Kreativ tjej här, måndag. Måndagar är inte okej, men min klass gjorde ju allt bättre som vanligt (iphone tummen upp) idag skippade jag kyrkan eftersom 1. Jag är trött 2. Jag ska börja på kemiprovet (hemprov) 2. Jag ska läsa en bok som jag redan läst och 4. JAG ÄR TRÖTT. tror alla har fattat att jag är trött nu, bra! Sitter istälet och lyssnar på one direction precis som alla andra i världen, och försöker lista ut om man faktiskt ska rita ett periodiskt system (?!) Klurar också lite på gymnasievalet, börjar inse att jag fatiskt måste göra ett val! Nu ska jag återgå till kemin så have it good lingonwood. Som jag sa kreativ!
Dag 20- En bild på det du har på dig just nu
Bilden har varit med förr, men det är vad jag har på mig just nu i detta ögonblick.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0