< Till bloggens startsida

Bland fanor, stöveltramp hör jag din puls.

Hej på er. Igår var jag hemma hela kvällen förutom ett åk till citygross med baba. Jag älskar att handla på citygross och typ ica maxi, det visste ni inte va? ;) Haha låter så sjukt fett.. 
Mös med mina päron resten av kvällen framför tvn. Nej men faktiskt, jag har inget emot att vara hemma med mina föräldrar och lillebror en fredagskväll. Har alltid kul med dom, det är det som är så bra!

Idag ska jag träffa Piri. Sen kommer Saruman och joinar oss och då vankas det filmkväll tror vi. Piri = Erika och Saruman = Sara. Så ni vet.

MEN FÄTT MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYZ!

.
Sexig just nu.

Btw måste bara säga haha till vår kreativa bloggning igår, min bild på SATC sen Saras på OC..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0