< Till bloggens startsida

Svar

Sandra om Blås din vind ur din tro på att tron i sig själv räcker till.:
Johanna rider du ? :)

Svar: Nja. Jag har en islänning som heter Flipi, dock är det min mamma som tar hand om honom så ja. Jag är ju pälsallergiker som jag skrev i inlägget. Jag har ridit i några år förut, både på ridskola och för en tränare, men behövde sluta på grund av allergin.
Jag älskar hästar och önskar innerligt att jag kunde vara med Flipi utan att må dåligt men det finns liksom inte så mycket att göra åt det.





Mys i stallet iallafall, lite svårt att andas, men kul! Red ut på en tur med Flipi och haha. Så jävla söt.
Nu ska jag ner och duscha, sen äta glass framför spanskaboken.. Kul. Godnatt i förskott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0