< Till bloggens startsida

Johannas återstående

TAR ALLA ÅTERSTÅENDE I ETT INLÄGG, VET INTE HUR LÅNGT JAG SKA GÖRA ANNARS (ORKAR INTE RÄKNA)

Dag 24 - Det här vill du bli när du blir stor
Jag vet faktiskt inte, jag är inte en sån där människa som pang bom vet vad dom ska bli från födseln. Men helst av allt skulle jag vilja bli vetrinär eller något i den stilen, men det går ju inte så haha. Men jag skulle vilja bli arkitekt kanske. Ärligt talat så vet jag inte.

Dag 25 - Ditt favoritgodis
After eight. Värsta orgasmkänsla när man äter after eight. 

Dag 26 - Din favorit resa
Hm, jag vet inte riktigt. Samos i höstas tror jag. Mest för att det är därifrån jag kommer ihåg mest. Eller Menorca, typ när jag var nio år. Eller när vi var i Strömstad för några år sen, åh det var så härligt. Älskar västkusten.

Samos. Vet att ni sett den förut, men vill ni veta hur mycket jag bryr mig? Exakt såhär mycket: ||

Dag 27 - Dina favorit skor
Mina röda converse. Dock är dom väldigt väldigt slitna så dom ser mer.. hm rosa, ljusröda ut? Haha. Sen har jag ett par svarta tygskor som jag köpte i somras på typ intersport. HERREGUD. De skönaste tygskor jag någonsin provat. I sommar ska jag köpa massa såna. Helt ordinary, men oh vad jag älskar dom.
Aja, här har ni mina röda converse.. Haha. Jag och pappa hade.. ett projekt. Aja. Det är den enda bilden jag har.


Dag 28 - Din dag i detalj
Jag vaknade klockan tio ungefär. Gick ner och satte mig framför tvn. Kollade på Top Model klockan halv tolv och efter det tittade jag på My Life As Liz. Lyssnade på musik medans jag sminkade mig. Klädde på mig kläder. Gick till Ica med Emil och hans kompis och köpte lunch. Gick hem, satte mig framför tvn. Åt lunch (ciabatta). Mötte Erika på grusplanen. (På vintern isplan). Gick en timmes promenad med henne. Vi gick hem till mig och tittade på tv. Satte oss vid datorn. Lyssnade på musik. Tog bilder och spelade in musikvideos. (fråga inte) Gick ner och tittade på BigBrother. Följde med Erika halvvägs hem.
OCH NU ÄR NUTID HEHEHEHEHEEE. Fyfan va ointressant egentligen.

Dag 29 - Den nyaste bilden på dig själv

Orkar inte leta upp någon typ systembild så jag tog bara den senaste som jag tog i camen.. Typ igår.

Dag 30 - Hur har den här månaden varit?
Den här månaden har varit rätt.. jävla upp och ner. Aa. Det har den. Pallar inte mer detaljer jag ska sova nu ska fan upp typ 9 imorgon.

NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0