< Till bloggens startsida

För om det innebär att du och jag aldrig mötte morgondagen

Velat göra en tumblr ett tag nu så gjorde en. Namnen jag egentligen ville ha var såklart inte lediga och kändes tråkigt att heta nått med mitt namn så fick bli såhär. UPDATE; BLEV NÅGOT KONSTIGT MED LÄNKEN KOLLA UPPE I HÖGRA HÖRNET SÅ EFTER TYP 5 SEK KOMMER DET STÅ SKIPPA ANNONSEN.
Vi var ju åkte skridskor, det gick inte bra alls. sååå jävla kallt så vi fick skjuts hem efter typ 20 min. Usch aldrig igen. Fast vi åkte ju lite iaf. Ska träffa erika och karolina ikväll. Blir nog att ta't lungt bara.
No further investigation.
Fick hem lite kläder o ett par skor igår. Bild under.
Dag 25 - Ditt favoritgodis
Åh vad jobbigt kan verkligen inte välja en sak. Det mesta är gott. Fast kanske jag ska säga naturgodis endå? kokostoppar i vit choklad. mums.
Riktigt dåliga bilder men får duga. Och mitt hår är blött btw, därför ser det knas ut.
Skorna är till balen, dom är ashöga så har liiiite svårt att gå i dom för stunden. Får öva, plus att jag var för lat för att ta av mig sockarna för bilden. Live with it.

Kommentarer
Anonym

vart har du köpt tröjan?

kram

2012-02-05 @ 14:40:11
Anonym

hej Sara

sjukt fin tröja, vart har du köpt den?

kramar :)

2012-02-06 @ 16:32:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0