< Till bloggens startsida

Happy/Sad

Har inte så mycket att berätta om dagen, skolan var väl inte överdrivet rolig. Kan berätta att vi gjorde halva spanskaprovet idag, hör och läs. Stort WTF på den alltså. Fattade noll. Fick träffa min bebis Emil lite också vilket gjorde dagen värd.

Hem och kolla på OTH, ska återuppta mitt tittande på det hade jag tänkt. Jag och Hanna hade ju en period i sexan då vi tittade på det dagligen, så mysigt med grönt te och blodapelsin till one tree hill. (♥) 

Anyway, imorgon är det nationella prov igen, som alla ni som går i nian säkerligen vet. Ska till ica strax och köpa godis till det. Typ det enda positiva. Nej men, jag är faktiskt ganska taggad. Fett kul (läs med ironi) att sitta i ett klassrum i tre timmar och skriva en uppsats. Vi får till och med en halvtimmes rast i mitten! Omg en halvtimme, mer än vanligt. 

AJAAAAAAAAA. Må bra ikväll hörrni!


Gammal bild, har ingen annan, pallar ej fota, så VBS anyway.




BTW!!!!!!!!!!! Glömde en låt som gör mig glad!!!!!

Anna Maria Espinosa – To Win My Love - Radio Version
Anna Maria Espinosa – To Win My Love

Samma låt men dom är lite olika.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0