< Till bloggens startsida

Orka


Min OUTFIT idag. Tänkte att ni behövde veta hur otroligt vacker jag var idag. (♥)

Vi hade nationella prov hela förmiddagen, jag valde den när man skulle skriva till en tonåring år 2050. Herregud, vår lärare måste tro att jag är deppressiv och bitter.

Till lunch serverades det slemgryta med potäter så jag och Hannorna tog chansen och åkte till stan på en 45 rast. Köpte mat från mcdonalds som vi åt på bussen tillbaka till Sävja. Allt stress för en cheese. Värt det iallafall.

Hem, åt en grapefrukt (haha är tvungen att skriva det, haha, lol fett nyttigt), och kollade på SATC med mamma.

Nurå, kollar på några idioters bloggar. Hahahaha. Haha. Aja. Ska duscha. Sen plugga äckelspanska till äckelprovet imorgon. KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0