< Till bloggens startsida

you light up my world

hello people! Onsdag idag, ganska chill även fast jag ägnat min dag åt plugg, stannade kvar på läxhjälpen efter skolan, första gången för mig. och det var fett värt! man fick jätte mycket gjort och skulle jag gått hem skulle jag inte börja med kemin direkt och då skulle jag nog inte varit klar nu så tummen upp! Nu har jag bara engelskan kvar tills imorgon min plan var att hinna med matten också så jag blev fri från läxor resten av veckan, men får se om jag hinner. Men allt är bra med mig för er som undrar hur jag mår oså, gymnasiepanik har sagt så hela hösten men nu är det typ 2 veckor kvar till sista dagen och jag har fortfarande inte bestämt mig! Men det står mellan ekonomi & natur för tillfället. Sen är det dag 22 idag också, en låt som gör dig glad, ni får några här ↓
One Direction – What Makes You Beautiful
Anna Maria Espinosa – To Win My Love
Coldplay – Paradise
Veronica Maggio – Jag kommer
Edward Maya – Stereo Love Featuring Vika Jigulina - Radio Edit
Owl City – Fireflies
blev kanske fler än några och dom flesta är ju riktigt gamla men det är minnen som kommer upp när jag hör låtarna som får mig glad så ja, dom är gamla.  okej, jag måste bara få säga en till, fast den finns inte på spotify men den här låten beskriver i stort sett hela min och saras uppväxt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0